fontis zarządzanie nieruchomościami spółka z o. o.

Praca w Fontis Zarządzanie Nieruchomościami Spółka z o. o.



1. Administrator nieruchomości / Administrator działu technicznego

          Umowa o pracę

Zakres obowiązków:

  - kompleksowe administrowanie powierzonymi wspólnotami mieszkaniowymi
  - kontrola i koordynacja dostawców usług na nieruchomości
  - nadzór nad dokumentami wspólnot
  - nadzór nad remontami na nieruchomościach
  - przygotowanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty
  - budowanie pozytywnych relacji z Zarządami oraz mieszkańcami Wspólnot

Wymagania:

  - wykształcenie min. średnie ogólnokształcące
  - Znajomość programów do kosztorysowania "NORMA"
  - doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami (posiadanie licencji będzie dodatkowym atutem)
  - znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem nieruchomościami, chęć do pracy i umiejętność pracy pod presją
  - bardzo dobra znajomość obsługi komputera MS Office
  - komunikatywność
  - prawo jazdy (możliwość korzystania z samochodu prywatnego do celów służbowych)

Oferujemy:

  - pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

2. Praktyki - budownictwa ogólnego lub inżynierii środowiska (instalacje sanitarne)

          Praktyki dla absolwentów (ewentualnie studentów IV-V rok)

Wymagania:

  - Znajomość zagadnień technicznych związanych z eksploatacją obiektów
  - Dobra znajomość obsługi komputera z uwzględnieniem pakietu MS Office
  - Rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  - Odporność na stres
  - Samodzielność, rzetelność, sumienność i kultura osobista,
  - Kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów
  - Umiejętność konsekwentnego realizowania powierzonych zadań
  - Dobra organizacja pracy
  - Dysponowanie własnym samochodem do celów służbowych (ryczałt za użytkowanie auta)

3. Praktyki – administrator ds. nieruchomości

          Przyjmiemy na praktyki absolwentów lub studentów w zakresie zarządzania nieruchomościami

Wymagania:

  - Znajomość zagadnień w zakresie administrowania nieruchomościami
  - Dobra znajomość obsługi komputera z uwzględnieniem pakietu MS Office
  - Rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  - Odporność na stres
  - Samodzielność, rzetelność, sumienność i kultura osobista,
  - Kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów
  - Umiejętność konsekwentnego realizowania powierzonych zadań
  - Dobra organizacja pracy